Se vår julesending "En annerledes jul"

Hvordan blir egentlig denne julen i Sjømannskirken? Hjertelig velkommen til førjulssendingen «En annerledes jul»!

Bli med pål juleturné rundt om til sjømannskirkene! Hvordan blir egentlig denne julen i Sjømannskirken? I sendingen vil du få ferske videorapporter fra våre ansatte ute i verden, og et innblikk i hvordan nordmenn i utlandet nå har det.

Julehilsen fra generalsekretær Jeffrey Huseby, musikk og førjulshygge fra studio i Bergen. Blant annet vil Thomas Brønbo bidra med sin nye julelåt "No ringes jula inn igjen" og Helene Bøksle med stemningsfull julemusikk.

Her kan du se sendingen

Sendingen ledes av konsulent i Norgesarbeidet, Eva Kristin Dale Wessman og gjest i studio er operativ leder Espen Ingebrigsten.