Trygghet for dine ansatte i utlandet

Vi tilbyr beredskapsavtaler for bedrifter, rederier, høgskoler og organisasjoner.

Sjømannskirken har erfaring og omfattende kompetanse på oppfølging av mennesker når ulykker og kriser rammer. En beredskapsavtale med Sjømannskirken inneholder:

• 24-timers beredskapstelefon (+47 951 19 181).
  • Nødnummer-app for mobilen.
  • Kriseomsorg og hjelp til bearbeiding av hendelsen individuelt og/eller i grupper for alle berørte.
  • Støtte for kriseledelsen i psykososial oppfølging.
  • Råd og veiledning ved oppfølging av hendelsen.
  • Sjømannskirken kan, etter nærmere avtale, bistå selskapet med å følge opp de involverte i etterkant, også pårørende.
  • Besøk på sykehus.
  • Sjømannskirken kan legge til rette for markering/minnesamvær.
  • Råd og veiledning til beredskapsplaner, kollegastøtteordning, pårørendetelefon og eventuelt pårørendesenter.
  • Jevnlige fagseminarer innen beredskap og kriseomsorg.
  • «Næringsnytt» med oppdatert informasjon om Sjømannskirkens tjenester.
  • Etter nærmere avtale kan Sjømannskirken også bistå med: Reisefølge - Kurs - Øvelser
  • Sjømannskirkens beredskap er tilgjengelig for alle ansatte, uavhengig av nasjonal og religiøs bakgrunn.
  • Avtalen gjelder alle ansatte og omfatter også fritidsreiser.
  • Utfyllende kommentar til innhold beredskapsavtale finner du her.

Hva koster det?

Pris baseres på en vurdering av:

• Selskapets engasjement utenlands og i Nordsjøen
  • Antall utstasjonerte
  • Reisedøgn i utlandet
  • Antall skip og rigger.

Prisene varierer fra 10.000 til 1.500.000 kroner per selskap per år.

Beredskapsavtalene er med på å opprettholde Sjømannskirkens virksomhet. Sjømannskirken er ikke fullfinansiert av Staten og er derfor avhengige av private givere og næringslivet.

Samarbeidet med næringslivet bidrar til kontinuerlig erfaringsbygging og kompetanseutvikling hos både Sjømannskirken og våre partnere.

Spørsmål?

Kjersti Helland