På vår Facebook-side eller vår Instagram kan du tagge en person som har skapt hjertevarme, i kommentarfeltetene der. På Vaffeldagen 25. mars gjør vi stas på flere vinnere!

På vaffeldagen 25. mars gir vi hjertevarme tilbake!

Hvem nominerer du? En smilende nabo, en venn eller beslutningstakere? Vi gjør stas på flere heldige vinnere på Vaffeldagen.

For Sjømannskirken er vafler mer enn mat! Vaffelhjertet symboliserer den hjertevarmen vi ønsker å møte alle mennesker med. Derfor vil vi, med hjelp fra DEG, bruke Vaffeldagen 25. mars til å løfte frem dem som har skapt hjertevarme i annerledesåret som har gått.

Hvem fortjener en takk for å ha spredt hjertevarme?

På vår Facebook-side eller vår Instagram kan du foreslå noen i kommentarfeltet som har skapt hjertevarme. Du kan nominere så mange du vil! Alt fra en smilende nabo, til venner og beslutningstakere. Vi gjør stas på flere heldige vinnere på Vaffeldagen!

Følg med på Vaffeldagen og se hvem som trekkes ut og får en hjertevarm oppmerksomhet fra Sjømannskirken! Vi trekker flere som får en premie blant forslagene som kommer inn.

Førstepremien er et utvalg fra dette håndlagde serviset av designer og keramiker Britt Bakken, perfekt for servering av vafler. Premien har en verdi av 1600 kroner. I tillegg deler vi ut flere flotte vaffeleffekter, blant annet vaffelformet bordskåner.

Det er med andre ord ingen grunn til å nøle med å nominere din hjertevarme-kandidat!

NB! Vi sender kun ut permier til norske adresser.

Se hvordan premien lages