Gi en julegave som gleder noen langt hjemmefra

Gi vafler i julegave så vi kan være til stede med hjertevarme og noe godt å bite i til noen som trenger det! For Sjømannskirken er vafler mer enn bare mat. Vaflene symboliserer først og fremst den hjertevarmen vi ønsker å møte alle mennesker med.

Når du gir digitale vafler i julegave støtter du vårt arbeid med å gi hjertevarme til studenter, sjøfolk og andre nordmenn som feirer julen i utlandet.

Velg antall vafler i skjemaet under og gå til betaling. Ønsker du skattefradrag fyller du inn kontaktinformasjon om deg selv, hvis ikke kan du velge å være anonym. Skattefradraget gjelder for gaver over 500 kroner. Når du har bestilt gaven kan du laste ned gavekortet på takkesiden!

Velg antall digitale vafler

Facebook EVENT

Se vår julesending "En annerledes jul"

Hvordan blir egentlig denne julen i Sjømannskirken? Hjertelig velkommen til førjulssendingen «En annerledes jul»!