Frivillig i kirka?

Ved julemarked, familiedager, middager og vaffel-kvelder stiller frivillige opp og gjør en stor innsats. Vi har en del  «gjennomtrekk» av nordmenn som bor en periode i Aberdeen og så flytter hjem, så her trenger vi stadig påfyll av nye frivillige! Særlig ønsker vi frivillige som liker å lage mat. Erna Christie har gjennom mange år vært ansatt – deretter frivillig – båtbesøker. Dersom en eller flere stabilt fastboende ønsker å bidra med båtbesøk, så er det fint. Veiledning vil i så fall bli gitt. Andre oppgaver og aktiviteter for frivillige er aktuelle, vi ønsker forslag.

Ønsker du bli frivilig?