Kor og musikk

Sjømannskirken har to konserter i året der egne musikalske krefter bidrar med sang og spill. Det er vårkonserten som holdes uken før påske, og julekonserten, som alltid er siste torsdagen i november. Vil du være med å synge eller spille på disse konsertene eller på gudstjenestene, ta kontakt med kirkemusiker Magnus Køhn.

EC Singers
Dette er et kor for alle mellom 16 og ca 70 år. Det er et prosjektkor, og det vil si at vi ikke har ukentlige øvelser. Istedenfor øver vi fire-fem uker i forkant av en konsert. Velkommen!

Barnekor

Også barnekoret er et prosjektkor, som synger på vårkonserten og julekonserten. Vi har øvelser på Den norske skolen.

Påmelding
Ta kontakt med kirkemusiker Magnus Køhn direkte, på telefon 659 009 361 eller e-post: mko@sjomannskirken.no.