Båtbesøk

Det var sjøfolkene som lærte oss å være kirke

"Det var sjøfolkene som lærte oss å være kirke" og i Houston er det å besøke båter og sjøfolk fremdeles noe av det viktigste vi gjør.

Båtbesøk er en av kjerneoppgavene til Sjømannskirken, og vi ønsker å besøke alle skip med skandinavisk mannskap om bord som kommer til Houston/Galveston. Vi tar med noe godt til kaffen, og kan i tillegg tilby varer fra butikken på kirken. Hvis en er interessert i bøker har vi fortsatt bokkasser med norske eller engelske bøker. Ønsker du aviser har vi et utvalg norske aviser som vi kan skrive ut og ta med. Alle sjøfolk er selvsagt også velkomne til å besøke kirken hvis en har tid og anledning.

Ta gjerne kontakt med oss på:
houstonhavn@sjomannskirken.no
+12819988366