Ung i København - student og ung voksen

Vi har samlinger for studenter og unge voksne, lesepulter på biblioteket, butikk med norske varer, og flere andre aktiviteter og tilbud. Velkommen!

I sjømannskirken har vi mange gode tilbud til byens studenter og unge voksne. Vi arrangerer månedlige samlinger, har 5 leseplasser på biblioteket, og er tilgjengelige for både tips om København og en samtale om livet skulle by på utfordringer.

Følg oss på Facebook og Instagram for mer om info om våres tilbud og for påmelding til arrangementer.

Første torsdag i måneden klokken 18 har vi samling for studenter og unge voksne. Her blir det enten servert middag eller noe annet godt å spise. Det er uformelt med god stemning, quiz og mulighet til å treffe gamle kjente og bli kjent med nye.

På boligjakt?
Boligsituasjonen i København kan være uoversiktlig og utfordrende å navigere i. Vi vil anbefale å følge facebookgruppene: "Nordmenn i København" og "Norske studenter i København" eller sjekke ut ANSA København sine tips her: ANSA - ANSA København

I tillegg...
Visste du at du kan låne en norsk bok på biblioteket med deg hjem? Nevnte vi at i gymsalen går det blant annet an å spille fotball? Det er også mulig å kjøpe norske varer som melkesjokolade, fiskeboller, brunost, makrell i tomat og mange andre norske varer i den norske butikken. Så er det gudstjeneste hver søndag klokken 11, risengrøtservering klokken 14 på lørdager og mulighet for å komme innom å ta en kaffe og vaffel i våre åpningstider.