Støtt kirka vår!

Arbeidet vårt ved kirken avhenger av frivillige gaver. Støtt kirken ved å bli medlem!

Ved å bli støttemedlem hjelper du Sjømannskirken i  Los Angeles/San Pedro på to viktige områder:

-Ditt støttemedlemskap gir oss sårt tiltrengte midler! For å være kirke for nordmenn i Los Angeles og California er vi helt avhengige av dem som støtter oss jevnlig.

-Det viser at du bryr deg! Vi trenger givere, men først og fremst trenger vi engasjement og mennesker som har lyst til å være en del av kirken vår i San Pedro.

Medlemmer får også 10% rabatt i butikken vår.

Vi håper du vil bli støttemedlem ved å gi en medlemsgave for 2024 på $60-, eller $100,- for kjernefamilien.

For spørsmål, ta kontakt på mail: losangeles@sjomannskirken.no eller tlf: +1 310 832 6800. Du kan betale med PayPal til losangeles@sjomannskirken.no. I Norge kan du VIPPSE til 64806 (Los Angeles Sjømannskirke). Regn kr. 10,50 pr USD