Vårt kjøkken

Vi er så heldige å ha vår egen Chef de Cuisine, Alan Fuller. Han gikk sin læretid ved Waldorf Hotel i London innenfor klassisk fransk kokkekunst. I over 30 år arbeidet han som Chef ved private luksus yachter i Middelhavet, Karibien og Mexico. Det tidligere spanske kongeparet Juan Carlos og Sofia har regelmessig vært gjester, og hyllet hans kulinariske finesser.

I dag får gjester i Sjømannskirken gleden av hans kokkekunst og hemmeligheter. Han serverer selvfølgelig vafler, men også hjemmelaget syltetøy med frukt fra kirkens egen hage. Lunsj og barbecue i Sjømannskirken har alltid det lille ekstra. Det er bare å glede seg.

Velkommen til Sjømannskirken!