Stem på verdens beste vaffel!

Stem på din favorittvaffel og bli med i trekningen av fem smakfulle premier.

Sjømannskirkens årlige kåring av «Verdens beste vafler» er rett rundt hjørnet! Siden 2002 har kåringen engasjert nordmenn i inn- og utland. Alle sjømannskirkene har nemlig sin helt spesielle vaffeloppskrift!

Hvilken vaffeloppskrift skaper mest liv og røre i år? Det kan du være med på å bestemme ved å stemme på din favoritt.

Se alle vaffeloppskriftene våre her

På Vaffelens dag 25. mars blir vinneren publisert. Det er den oppskriften som får aller flest stemmer.

I år offentliggjør vi i tillegg vinneren i hver av disse tre områdene:

1. Amerika (Nord-Amerika og Sør-Amerika)
  2. Europa
  3. Asia og Australia

Frist for å stemme er 15. mars. Hver enkelt person stemmer én gang, og det krever en unik epostadresse for å stemme (en som ikke har blitt registrert i årets avstemning før).

Sist kåring var det Sjømannskirken på Gran Canaria som vant. Her finner du oppskrift deres og får et møte med de glade vinnerne

Jubelen var stor på Gran Canaria da de fikk vite at deres oppskrift vant tittelen «verdens beste vaffel». På bildet ser du Ken Roger Småvik-Jensen som er vertskap på Gran Canaria.

Stem og vinn!