Møtested

Sjømannskirken er åpen for alle, også for dem som sjelden eller aldri går i kirken. I Sjømannskirken kan du døpe barnet ditt, gifte deg, konfirmere deg, og gå gudstjenester. Vi har et bredt kulturtilbud med konserter, foredrag og kunstutstillinger.

Sosialt møtested

Bor du i utlandet eller er på reise? Sjømannskirken er et sted der du kan bli kjent med andre nordmenn og bygge nettverk. I kirkenes åpningstider kan du komme innom for en fersk vaffel og en hyggelig prat. Du kan også delta på et bredt tilbud av sosiale aktiviteter og arrangementer i løpet av en uke.

Sjekk programmet og kalenderen til de ulike sjømannskirkene for mer informasjon. Velkommen!

Kulturelt møtested

Sjømannskirken har bredt kulturtilbud med konserter, foredrag og kunstutstillinger.

Savner du norsk musikk eller kultur når du er i utlandet? Sjømannskirken er et kulturelt møtested som ofte har norske artister, forfattere og andre kunstnere på besøk.

I mange sjømannskirker kan du også komme for å delta på matlagingskurs eller strikkeklubb. Noen kirker har også bibliotek med mange norske bøker. Velkommen hjemom!

Kirkelig møtested

Sjømannskirken - et sted for dåp, bryllup, konfirmasjon, gudstjenester og trosopplæring.

Trosopplæring er en viktig oppgave for Sjømannskirken. Her kan barn og unge få kunnskap om, og tilhørighet til, den kristne tro og tradisjon. Vil du vite med om våre småbarnstreff eller ungdomskvelder? Les mer på din aktuelle kirkeside.