Her møter du oss i Norge i sommer

Sjømannskirken er til stede på en rekke arrangementer i Norge i sommer for å møte folk og svare på spørsmål om vårt arbeid rundt i verden.

Her er oversikten over hvor Sjømannskirken er til stede med stand:

• Agder, Lista:
    American festival i Vanse sentrum på Lista - Sjømannskirken har stand 22.-25. juni.

• Troms og Finnmark, Harstad:
    Festspillene i Nord-Norge – Harstad kirke er gjort om til sjømannskirke hele uka mens det er Festspill, og har variert program, kaffe og vafler. Sjømannskirken holder foredrag mandag 26. juni.

• Agder, Risøya:
    Skjærgårds Music and Mission - Sjømannskirken har stand fra 6.–9 juli.

• Viken, Fredrikstad:
    Tall Ships Races i Fredrikstad Sjømannskirken stiller med stand og vafler når det blir seilskutefest i Fredrikstad 15.-18. juli.

• Møre og Romsdal, Molde:
    Moldejazz fra 18. – 23. juli - Sjømannskirken har stand i Storgata sammen med Den norske kirke.

• Trøndelag, Trondheim:
    Olavsfest fra 28. juli – 3. august – Sjømannskirken har stand i området rundt Nidarosdomen.

• Agder, Arendal:
    Tall Ships Races i Arendal – Sjømannskirken har stand med vafler når Tall Ships Races kommer til Arendal 4. - 6. august.

• Agder, Arendal:
    • Arendalsuka fra 14. – 18. august – Sjømannskirken er til stede under Arendalsuka, og vi er vertskap på Kirkeskipet med mange frivillige sammen med kirkene i Arendal.
    • På Arendalsuka hadde Sjømannskirken panelsamtalen "Når verden blir for stor". Her kan du se opptak av panelsamtalen.
Ønsker du å være med som frivillig på stand i Norge? Ta kontakt med Sjømannskirkens norgesarbeid: