17. mai-feiring på Sjømannskirken i Houston 19. mai!

Nasjonaldagsfeiring med alt som hører med. Is, pølser, korps, barnetog og mye mer!

Når og hvor?
Nasjonaldagsfeiring 2024 er lagt til søndag 19. mai på Sjømannskirken i Houston, klokken 12:00 til 15:00.

Hva?
Dagen starter med  høytidelig seremoni og tale for dagen. Etterpå blir det pølser, leker, brus og kaker. Det blir aktiviteter for alle aldre, god stemning og stor fest med 17.maitog og korps.

Pris?
Nasjonaldagsfeiringen koster $25 for voksne og $15 for barn. Dette dekker alt av mat, brus, aktiviteter og alt annet hele dagen. Vi takker våre sponsorer som bl.a. Odfjell for donasjonene for 17. mai!

Meld deg på her

Ja, jeg vil være frivillig!

Vi trenger hjelp både før og under årets feiring. Takk for at du bidrar til fellesskapet! Kryss av det du vil være med på.

Jeg kan være frivillig på arrangementet (vi setter opp frivillige i 90-minutters "vakter")
Ønsker du motta vårt nyhetsbrev?

Bli med å feire!

Søndag 19. mai på Sjømannskirken i Houston, klokken 12:00 til 15:00.