FrkEilertsen Photograhy

STILLINGSUTLYSNINGAdministrasjonsmedarbeider 60%

Sjømannskirken i Albir-Villajoyosa søker etter en administrasjonsmedarbeider i 60% stilling.

Administrasjonsmedarbeideren skal ivareta administrasjons- og sekretærfunksjonen ved Sjømannskirken. Det kan også være noen praktiske oppgaver som må gjøres.
Det betyr at vi er på utkikk etter deg som er glad i administrasjon, som ser løsninger og løser dem på egen hånd. Du må ha grunnleggende dataferdigheter, du må kunne spansk skriftlig og muntlig og helst snakke et skandinavisk språk i tillegg. Det er også en fordel om du kjenner til de spanske forholdene. Administrasjonsmedarbeideren vil samarbeide tett med andre i staben slik at samarbeidsevne vil bli vurdert høyt.
Alle stillinger ved sjømannskirken i Albir-Villajoyosa har som mål, sammen med andre medarbeidere, å gi mennesker mot til tro, håp og engasjement. Det betyr at du som søker må stå inne for våre verdier, men det er ikke en forventning i denne stillingen til aktiv deltakelse i gudstjenester og lignende.
Ved å være lokalt ansatt i Spania er du innenfor rammen av spansk lønns- og arbeidsvilkår, helse- og trygdesystem. Det innebærer også at du bor i rimelig avstand fra kirken og har permanent opphold i Spania.

Ansvarsområder:
- Bilagsføring og arkivering
- Rutiner knyttet til kasse/oppgjør og generell kontanthåndtering
- Bryllupsadministrasjon
- Avtaler og oppfølging av leverandører (data, telefoni, kopimaskiner, drift vedlikehold, forsikringer og tilsvarende)

- Leie leiligheter/hus til ansatte, løpende kontakt med utleiefirma
- Representere kirken i felles «Alfaz International»
- Innkjøp av kontorrekvisita
- Språk og kulturtolk, holde kontakt med kirkens Gestoria

- Delta på ulike arrangement på kirken
- Utenom høysesong blir det forventet at en kan gå inn i det mangfold av oppgaver som skal løses på stasjonen

Spørsmål kan rettes til daglig leder Peder Myren på e-post pmy@sjomannskirken.no eller på telefon