Konsert med Fred Ove Reksten

Konserten er dessverre avlyst på grunn av sykdom.

Velkommen til konsert med Bergenspatrioten og artisten Fred Ove Reksten Torsdag 8. februar kl. 19.00.
Reksten er kjent for sine Bergens-viser med bandet sitt Bergeners. Hans konsert på El Campanario vil derimot bestå av hans egne melodier til 20 tekster av Jakob Sande. Mest kjent er Salme ("Du som låg i natti seine") som i Rekstens versjon er blitt fast innslag på NRK hver påske. Han har også tonesatt Sande sin mest kjente julesang, Julekveld ("Det lyser i stille grender"). I år blir konserten satt opp for fjerde gang i Arguineguin, og Reksten besøker også alle de tre sjømannskirkene på fastlands-Spania. Hit til Costa del Sol kommer han torsdag 8. februar kl. 19.00. Det blir både vittige og alvorlige tekster. Velkommen!

Det blir konsertkafé fra kl. 18.00.

Pris pr. billett: 21 euro inkl. avgift

Vi ser gjerne at du bestiller og betaler dine konsertbilletter i skjemaet under her på nettsiden. Du vil da få en e-post med bekreftelse og billett (er) som du enten kan printe ut eller fremvise på din mobil ved inngangen.

Du kan også kjøpe billetter på kirken, så lenge lageret varer. Eventuelle usolgte billetter selges på konsertdagen.

Tilbake til vår konsertside