Hjertelig velkommen til bryllup!

Vielse på Sjømannskirken i Palmanova

De fleste som gifter seg på Mallorca velger å gjøre det på sjømannskirken i Palmanova. Her er alt lagt til rette med et flott kirkerom for vielse og romslig patio for sammenkomst etter vielsen.  Vielsen skjer etter norsk vigselsrett, men med det tillegg at ingen av brudefolkene kan være spansk statsborger og minst èn må være norsk statsborger.

I skjemaet under kan du reservere fast tidspunkt for vielse på sjømannskirken.
Ved innsendelse av skjema sender vi deg en e-post med bekreftelse på reserverasjon og betaling, samt ytterligere informasjon.

Det er også mulig å vie seg i andre kirker på øya, men da må du først sende en oss en forespørsel om det slik at vi kan sjekke av om vi har ledig prest som kan reise til alternativ vielsessted på ønsket tidspunkt.
Bruk også det samme skjemaet dersom du ønsker en annen ukedag enn tirsdag, onsdag og torsdag for vielse på sjømannskirken.

Send inn forespørsel om alternativ tidspunkt for for vielse på sjømannskirken eller alternativ sted for vielse på Mallorca her.

Her kommer du tilbake til kirkens bryllupsside

RESERVER DATO FOR VIELSE PÅ SJØMANNSKIRKEN I PALMANOVA HER

Velg dato

Brudefolk 1

Brudefolk 2

Informasjon

Betaling

Velg tidspunkt for vielse på Sjømannskirken i Palmanova.

Vielsen på sjømannskirken på Palmanova avholdes primært på tirsdag, onsdag og torsdag klokken 14.00 og 16.00.

Vennligst bruk booking kalenderen på denne siden for å reservere en fast dato og tidspunkt for vielsen på sjømannskirken.

Samtidig ønsker vi å være fleksibel. Hvis du ikke finner din ønskede dato for vielse på sjømannskirken i bookingsystemet, eller du ønsker å gifte deg andre steder på Mallorca, kan du gå til denne siden og sende inn en forespørsel om om dette.  Vi tar da kontakt med deg for å avtale nærmere.

Vigselsamtalen
Vigselsamtalen finner sted samme dag som vielsen eller en/flere dager før vielsen. Samtalen varer ca. en time og inneholder blant annet en gjennomgang av alt det praktiske rundt selve vigselen.

Vigselssermonien
Vi bruker samme seremoni som i kirken i Norge. Vielsen varer normalt i 20-35 minutter alt ettersom hvor mye man ønsker av sang/musikk eller andre innslag. Dersom dere velger vielse på Sjømannskirken i Palmanova, kan man bestille
kaffe og vafler etter vielsen.

Priser for vielse

En vielse på Sjømannskirken i Palmanova koster kr 7.000
Vielse i andre kirker eller på andre steder på Mallorca koster kr 11.000.

Ved vielse i annen kirke enn sjømannskirken, må brudeparet selv stå for leieavtalen med kirke, hotell etc., og eventuelt bruke en bryllupsplanlegger.

Servering etter vielse på Sjømannskirken?

Etter ønske kan vi servere kaffe/brus og vafler etter vielse på Sjømannskirken. Servering er gratis for inntil 5 personer. NOK 50 per person utover det.

Fornyelse av ekteskapsløftene og Forbønn for borgerlig inngått ekteskap koster det samme som for vielse. Kontakt oss på e-post: mallorcavielse@sjomannskirken.no
for nærmere avtale.

Bryllupsavgiften betales samtidig som dere reserverer dato for vielsen. Dere får full refusjon av beløpet dersom bestillingen kanselleres inntil 2. mnd. før vielsen. Ved kansellering mindre enn to måneder før vielsen trekkes 2000 kroner av innbetalt beløp.

Musikk

Normalt bruker vi trådløs høyttaler i kirken. Gjester som spiller og synger selv kan også være et godt alternativ.

Les  mer om musikk til vielsen